Opera Wrocławska

Informacje o biletach

Sprzedaż biletów w kasie

Bilety na spektakle można zakupić w kasie biletowej Opery Wrocławskiej. Kasa otwarta jest od wtorku do soboty w godzinach 12:00-19:00, a w niedzielę dwie godziny przed spektaklem. Płatności można dokonać gotówką, kartą płatniczą lub BLIK-iem.

Zakup karty podarunkowej

Informujemy o możliwości zakupu kart podarunkowych do Opery Wrocławskiej. Taka karta będzie doskonałym prezentem dla bliskiej osoby, w ramach podziękowania, na wszelkie okazje!



Kartę podarunkową można kupić i zrealizować tylko w kasie biletowej Opery. Minimalna kwota zasilenia karty to 100 zł. Karta jest ważna rok od momentu jej wydania - w tym czasie można wielokrotnie ją zasilać. Przed realizacją środków na karcie w Operze prosimy o kontakt z Działem Obsługi Widzów w celu wcześniejszej rezerwacji miejsc na spektakl.

Zakup biletów online

Zakup biletów online jest możliwy przy użyciu strony internetowej Opery Wrocławskiej, po wybraniu konkretnego wydarzenia w zakładce Repertuar i kliknięciu przycisku Kup bilet. Płatności internetowe za kupowane bilety obsługiwane są przez operatora, firmę PayU.

Rezerwacja biletów

Rezerwacji biletów można dokonać telefonicznie, dzwoniąc pod numer +48 71 370 88 80 oraz +48 507 088 997. Szczegółowe zasady dotyczące rezerwacji indywidualnych i grupowych opisane są w Regulaminie rezerwacji i sprzedaży biletów w Operze Wrocławskiej.

Faktury

Dla podmiotów gospodarczych dokonujących zakupu biletów wystawiamy faktury VAT. Istnieje także możliwość wystawienia faktury dla klientów indywidualnych (do 3 miesięcy od wydania paragonu). Do wystawienia faktury niezbędny jest paragon fiskalny wydany w kasie.

Widzowie dokonujący zakupu biletów przez internet, aby otrzymać fakturę, powinni wybrać jako formę potwierdzenia płatności opcję: Chcę fakturę VAT.

Zwrot biletów

Zwrot biletów dla osób indywidualnych możliwy jest do 7 dni przed terminem Wydarzenia (nie wliczając dnia Wydarzenia).
Zwrot biletów grupowych możliwy jest do 21 dni przed terminem Wydarzenia - w przypadku zwrotu co najmniej 40 biletów, do 14 dni przed terminem Wydarzenia - w przypadku zwrotu co najmniej 20 biletów, do 7 dni przed terminem Wydarzenia - w przypadku zwrotu mniej niż 20 biletów.
Zwrotu można dokonać w kasie biletowej Opery lub za pośrednictwem elektronicznego formularza zwrotu.
Bilety można zwrócić jedynie za okazaniem dowodu zakupu (faktura lub paragon).
Zwrotu dokonuje się w tej samej formie, w której zakupione zostały bilety.
Zwrot należności za bilety zakupione w kasie biletowej Opery realizowane są na gotówkę lub na kartę płatniczą. Można również wypełnić wspomniany wyżej formularz zwrotu, podając w nim numer konta.
Zmiana w obsadzie Wydarzenia nie uprawnia do zwrotu należności.

Szczegółowe informacje znajdą Państwo tutaj:
REGULAMIN REZERWACJI ORAZ SPRZEDAŻY BILETÓW I TOWARÓW OPERY WROCŁAWSKIEJ