Aktualności
Praca: Referent do spraw administracyjno-technicznych
Opera Wrocławska poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:
REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYCH
Referent do spraw administracyjno - technicznych odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie zaplecza administracyjnego Opery, a w szczególności:
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy i kart pracy pracowników wskazanych działów,
- Prowadzenie we współpracy z inspektorem BHP kartotek i zamawianie środków ochrony indywidualnej,
- Uczestniczenie w inwentaryzacji składników majątkowych,
- Zamawianie nowych i protokolarne niszczenie nieaktualnych pieczątek oraz kluczy,
- Zarządzanie lokalami służbowymi:
a) rozliczanie faktur i obciążanie lokatorów - gaz i energia elektryczna, kontrola terminowości odczytu liczników gazu, energii i wody,
b) meldowanie i wymeldowanie osób kwaterowanych w mieszkaniach służbowych,
c) załatwianie bieżących spraw w administracjach właściwych dla lokali oraz kontrolowanie przebiegu ewentualnych remontów mieszkań służbowych,
d) sporządzanie umów podnajmu dla wszystkich lokatorów,
- Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem garderób - pokoi wypoczynkowych w budynku Opery,
a) dbanie o stan czystości, stan techniczny i wyposażenia garderób,
b) wymiana pościeli i ręczników, oddawanie używanych rzeczy do prania,
c) wystawienie wniosków o sporządzenie faktury do Działu Księgowości (w razie konieczności).
- Zamawianie dostaw wody pitnej dla potrzeb pracowników Opery,
- Rozliczanie bilingów służbowych telefonów komórkowych,
- Współpraca z Inspektorem orkiestry w sprawach związanych z naprawą uszkodzonych instrumentów muzycznych (organizowanie transportu, pomoc logistyczna itp.),
- Prowadzenie zleconych spraw służbowych w zakresie swoich obowiązków poza siedzibą Opery (administracje mieszkań służbowych, urzędy, inne obiekty użytkowane przez Operę).
- Sprawdzanie pod względem rzeczowym oraz opisywanie faktur i rachunków, sygnalizowanie upływających terminów umów z kontrahentami,
- Udział w bieżących projektach Działu.
- WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE
- wykształcenie minimum średnie;
- doświadczenie na podobnym stanowisku;
- znajomość pakietu MS Office;
- dobra organizacja pracy własnej i wysoka samodyscyplina pozwalająca na pracę w warunkach ścisłych terminów;
- wysoka kultura osobista;
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy;
- dyskrecja, dokładność i rzetelność.
II. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV / życiorys
- list motywacyjny
- dokumenty potwierdzające wykształcenie
- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
III. Oferujemy:
- pracę w renomowanej instytucji o ugruntowanej pozycji
- umową o pracę
- pracę w miłej i przyjaznej atmosferze
Sposób i termin składania ofert.
Oferty należy składać w Dziale Służby Pracowniczej w Operze Wrocławskiej, ul. Świdnicka 35 lub drogą elektroniczną, na adres mailowy kadry@opera.wroclaw.pl do dnia 30 czerwca 2019r.
Zastrzegamy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Opera Wrocławska informuje, że składając dokumenty rekrutacyjne kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w procesie rekrutacji, innych niż przewidziane w przepisach prawa pracy a oczekiwanych przez Operę Wrocławską. Ponadto realizując obowiązek nałożony na Administratora Danych Osobowych w trybie art. 13 RODO, informuję, że:
- Administratorem danych osobowych jest Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław.
- Opera Wrocławska wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych. Jest nim Pan Piotr Schmidt.
- Celem zbierania danych jest zapewnienie by proces rekrutacji przebiegał sprawnie.
- Każdemu kandydatowi do pracy przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania
i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. - Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zapewnienia prawidłowego realizowania czynności
w ramach rekrutacji. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe wzięcie udziału w rekrutacji. - Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
- Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
- Opera Wrocławska nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz trzy miesiące po jej zakończeniu. Po upływie tych terminów wszelkie dane zostaną zniszczone.