Oferta pracy
19
stycznia
ogłoszenie ważne do
31 marca
Praca na stanowisku: p.o. Kierownika sekcji akustycznej - umowa o pracę na zastępstwo
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Kierowanie całokształtem działalności sekcji akustycznej w zakresie obsługi prób, spektakli, wydarzeń zewnętrznych, koordynowanie współpracy z innymi działami Instytucji oraz podmiotami zewnętrznymi,
- Prawidłowe i terminowe realizowanie powierzonych czynności, zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz poleceniami przełożonego,
- Współpracę z kierownikiem muzycznym, reżyserem, choreografem oraz scenografem,
- Opracowanie oraz wykonanie projektów audio oraz odtwarzanie nagranego materiału,
- Wykonanie nagrań z premier, prób generalnych oraz wielośladowych audio,
- Przechowywanie i ewidencjonowanie nośników z zapisami audio,
- Przegrywanie i kopiowanie materiałów,
- Przygotowanie i obsługę podglądu TV akcji scenicznej w czasie prób i spektakli (instalacja ruchoma),
- Przygotowanie kosztorysów oraz zgłaszanie konieczności zakupu materiałów niezbędnych do realizacji wydarzeń,
- Realizację i obsługę techniczną spektakli, koncertów, transmisji oraz nagrań,
- Montaż nagrań, miks, mastering,
- Przygotowywanie materiałów do celów promocyjnych oraz archiwalnych,
- Przygotowywanie toru fonicznego do spektakli, koncertów, transmisji oraz nagrań,
- Strojenie i obsługę systemów bezprzewodowych,
- Prawidłowe prowadzenie obowiązującej dokumentacji działalności sekcji akustycznej,
- Nadzór nad konserwacją, przeglądami, drobnymi naprawami narzędzi elektroakustycznych,
- Ustalanie i opracowywanie zakresów czynności i odpowiedzialności dla podległych pracowników oraz ich systematyczne aktualizowanie,
- Nadzór nad bezpieczeństwem, szkoleniami, upoważnieniami, przestrzeganiem czasu pracy oraz urlopami podległych pracowników, tworzenie harmonogramów pracy,
- Zlecanie uruchomienia procesu rekrutacji do sekcji akustycznej, udział w rozmowach rekrutacyjnych oraz rekomendacja kandydata do zatrudnienia.
Od kandydatów oczekujemy: - Min. 3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Wykształcenia min. średniego,
- Doświadczenia zawodowego z zakresu realizacji dźwięku/ techniki scenicznej,
- Znajomości programów DAW: ProTools, Reaper, Samplitude,
- Znajomości konsolet cyfrowych marki Yamaha (w tym Yamaha DM2000), Digico, Soundcraft, Allen & Heath
- Umiejętności obsługi systemów bezprzewodowych marki SHURE,
- Umiejętności biegłego czytania partytur,
- Umiejętności obsługi protokołu Dante,
- Znajomości systemów operacyjnych Mac OS,
- Znajomości języka angielskiego (w szczególności branżowego) w stopniu komunikatywnym,
- Umiejętności interpersonalnych na wysokim poziomie,
- Umiejętności szybkiego podejmowania decyzji, reagowania w sytuacjach kryzysowych, motywowania pracowników,
Mile widziane: - Wykształcenie muzyczne (szkoła muzyczna I/ II stopnia),
- Doświadczenie w prowadzeniu sesji nagraniowych,
- Umiejętności z zakresu miksu i masteringu - muzyka klasyczna/ jazz,
- Aktywność muzyczna,
- Doświadczenie w pracy w teatrze lub przy wydarzeniach kulturalnych- w podobnym zakresie obowiązków,
- Znajomość innych języków obcych.
Oferujemy: - Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo w pełnym wymiarze godzin,
- Pracę w renomowanej Instytucji Kultury,
- Udział w ciekawych projektach kulturalnych,
- Bogaty Fundusz Świadczeń Socjalnych.
Sposób i termin składania ofert:
Dokumenty prosimy przesłać na adres kadry@opera.wroclaw.pl, bądź dostarczyć do siedziby Opery Wrocławskiej przy ul. Świdnickiej 35. Wszelkie pytania kierować prosimy pod nr tel.: 71 370 88 14 w godzinach 8:00-16:00.
Oferta będzie aktualna do czasu znalezienia odpowiedniego kandydata.
Oferty rozpatrywane będą według kolejności zgłoszeń.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez Operę Wrocławską:
1. Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Opera Wrocławska, z siedzibą we Wrocławiu (dalej: my). Może się Pan/Pani z nami skontaktować listownie na adres: ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław
2. Inspektor ochrony danych:
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą może się Pan/Pani kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Pani/Panu praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław
- przez e-mail: iod@opera.wroclaw.pl
3. Cele przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w następujących celach:
1) związanych z realizacją obecnie prowadzonych procesów rekrutacyjnych,
2) udzielania odpowiedzi na Pani/Pana pisma, skargi i wnioski,
3) wykonywania obowiązków wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
4. Podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
1) niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
2) konieczności wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
5. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych:
Będziemy przechowywać Pani/Pana dane zawarte w:
1) w dokumentacji kadrowej, podatkowej lub księgowej - do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z przepisów szczególnych,
2) inne dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy.
6. Odbiorcy Pani/Pana danych osobowych
Będziemy przekazywać Pani/Pana dane osobowe
1) Organom, podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądom, organom ściągania, lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną,
2) W zakresie niezbędnym - Wnioskodawcom, działającym na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
7. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
Pani /Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
8. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Przysługują Panu/Pani następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
1) prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
2) prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
3) prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
4) prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali Pani/Pana dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe.
Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji umowy oraz wykonywania przez administratora prawnie uzasadnionych obowiązków. Aby skorzystać z powyższych praw, proszę skontaktować się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe w punktach 1 i 2 powyżej).
9. Prawo wniesienia skargi do organu.
Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.